E-mail gdanskbyjakub.pl
Telefon gdanskbyjakub.pl

Kontakt:

 

 

Gdańsk, Sopot Gdynia, Półwysep Helski

  • zwiedzanie standardowe
  • zwiedzanie aktywne (rowery, kajaki)
  • wycieczki z transportem (Malbork, Muzeum Stutthof, Hel, Kaszuby)
  • gry miejskie
Gdanskbyjaku.pl Facebook
Gdanski wloczega youtube
Gdanskbyjaku.pl instagram

Regulamin sklepu internetowego gdanskbyjakub.pl

§1 Postanowienia ogólne

  • Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz warunki świadczenia usług przewodnickich.

  • Sprzedawcą i usługodawcą jest Gdansker Jakub Zgliński, z siedzibą w Gdańsku, ul. Królewskie Wzgórze 26/11, NIP: 5842619642, REGON: 222129934, e-mail: jakub@gdanskbyjakub.pl

  • Regulamin został opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:a) Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,b) Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,c) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO).

  • Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez:

    • E-mail: jakub@gdanskbyjakub.pl

    • Telefon: +48787685727

    • Formularz kontaktowy na stronie internetowej.

 

§2 Definicje

  • Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w sklepie.

  • Usługa przewodnicka – usługa polegająca na oprowadzaniu Klienta lub grupy Klientów przez licencjonowanego przewodnika po wyznaczonych trasach lub miejscach.

  • Gra miejska- interaktywna forma rozrywki polegająca na wykonywaniu zadań w przestrzeni miejskiej.

  • Zamówienie – umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą dotycząca zakupu produktu lub usługi.

  • Dane osobowe – informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, przetwarzane zgodnie z zasadami określonymi w §9 Regulaminu.

 

§3 Oferta sklepu

  • Sklep oferuje:

         a) Usługi przewodnickie, takie jak oprowadzanie po Trojmieście zgodnie z opisem na stronie,

         b) Gry miejskie realizowane za pośrednictwem telefonu klienta,  

         c) Produkty związane z turystyką, o ile są dostępne w ofercie.

  • Szczegóły dotyczące usług przewodnickich oraz gier miejskich, takie jak zakres usługi, czas trwania, cena oraz warunki realizacji, są opisane w ofercie na stronie sklepu.

 

§4 Zasady składania zamówień

  • Zamówienia można składać poprzez:

         a) Formularz na stronie internetowej,

         b) Kontakt mailowy lub telefoniczny.

Podczas składania zamówienia na usługi przewodnickie oraz gry miejskie Klient powinien podać:

        a) Datę i godzinę realizacji usługi,

        b) Liczbę uczestników,

        c) Szczególne wymagania (jeśli dotyczy).

  • Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

§5 Płatności

  • Ceny usług przewodnickich oraz gier miejskich są podane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

  • Klient może dokonać płatności:

         a) Przelewem bankowym,

         b) Przez system płatności online,

         c) Gotówką przed rozpoczęciem usługi (jeśli ustalono inaczej).

 

§6 Realizacja usług przewodnickich oraz gier miejskich

  • Usługa jest realizowana zgodnie z warunkami określonymi w ofercie.

  • Klient zobowiązuje się do punktualnego stawienia się w miejscu rozpoczęcia usługi.

  • W przypadku spóźnienia Klienta przewodnik może:

         a) Skrócić czas usługi proporcjonalnie do spóźnienia,

         b) Odmówić realizacji usługi bez zwrotu kosztów, jeśli spóźnienie przekracza 30 minut.

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania usługi w przypadku:

         a) Warunków pogodowych uniemożliwiających jej realizację,

         b) Nagłych sytuacji losowych.

 

§7 Odstąpienie od umowy i reklamacje

  • Klient ma prawo odstąpić od umowy na zasadach określonych w przepisach prawa.

  • W przypadku usług przewodnickich odstąpienie jest możliwe najpóźniej 48 godzin przed planowaną realizacją usługi.

  • W przypadku gier miejskich, czyli produktów cyfrowych, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy po otrzymaniu danych do logowania.

  • Reklamacje dotyczące usług przewodnickich oraz gier miejskich należy zgłaszać w terminie  7 dni od daty ich realizacji.

 

§8 Ochrona danych osobowych (RODO)

  • Administratorem danych osobowych Klienta jest Gdansker Jakbub Zgliński z siedzibą w Gdańsku,  ul. Piwna 1/2 lok. 405

  • Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu:

         a) Realizacji zamówienia i świadczenia usług,

         b) Obsługi reklamacji,

         c) Kontaktowania się w związku z realizacją usług.

  • Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

         a) Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – realizacja umowy,

         b) Art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego,

         c) Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora.

  • Klient ma prawo do:

         a) Dostępu do swoich danych,

         b) Sprostowania danych,

         c) Usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym),

         d) Ograniczenia przetwarzania,

         e) Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

          f) Przenoszenia danych,

          g) Złożenia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

  • Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych dostępne są w Polityce Prywatności opublikowanej na stronie sklepu.

 

§9 Postanowienia końcowe

  • Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie sklepu.

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz RODO.